ריהוט משרדי מעוצב – 10 טיפים מעשיים לרכישה

נכנסים למשרד חדש? משפצים או משדרגים את המשרד הקיים? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לרכישת ריהוט משרדי מעוצב

ריהוט משרדי הוא אחד מהאמצעים העיקריים העומדים לרשותכם לצורך עיצוב סביבת העבודה המשרדית, כאשר הסגנון העיצובי של הריהוט המשרדי בו אתם בוחרים, יכול להיות מותאם לעיצוב הכללי של המשרד ולתדמית העסקית אותה אתם רוצים לשדר. אז כיצד לבחור ריהוט משרדי בסגנון העיצובי המותאם ביותר עבורכם? לפניכם מספר טיפים חשובים בנושא.

  1. ערכו רשימה של כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם לאבזור המשרד – באמצעות רשימה זו תוכלו לבדוק מהם פריטי הריהוט שבאמת נחוצים לכם ועל איזה פריטים אתם יכולים לוותר, וכל זאת בתנאי שאת הרשימה תערכו בהתאם לצרכי העבודה הנחוצים לכם ולמספר אזורי/חדרי העבודה אותם אתם נדרשים לאבזר.
  2. הגדירו את הסגנון העיצובי הרצוי לכם בהתאם לסוג ואופי העבודה המשרדית – התאמה קונספטואלית בין פריטי ריהוט משרדי מעוצב לבין אופי העבודה המשרדית, משדרגת את המשרד ותורמת רבות לתדמית העסקית אותה אתם רוצים לשדר בסביבת העבודה. יחד עם זאת, קיימת חשיבות רבה להתאמה קונספטואלית על פי סוג העסק אותו אתם מנהלים, כאשר ריהוט משרדי מעוצב בסגנון מודרני וחדשני יותר יכול להתאים למשרדים הרוצים לשדר חדשנות ויצירתיות ואילו פריטי ריהוט מעוצבים בסגנון קלאסי ושמרני יותר יכולים להתאים למשרדים בהם קיימת חשיבות לתדמית רצינית ומעונבת.
  3. אל תתפשרו על איכות – זה שאתם רוכשים פריטי ריהוט מעוצבים לסביבת המשרד, לא אומר שאתם צריכים לוותר על איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים, להיפך, ריהוט משרדי מעוצב נחשב לריהוט איכותי שלצורך ייצורו נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים המתאפיינים בין היתר בעמידות לאורך זמן.
  4. בחרו בשניים או שלושה גוונים דומיננטיים – על מנת לא להפוך את סביבת העבודה המשרדית שלך למקום "מצועצע" מדי, אנו ממליצים לכם לבחור פריטי ריהוט משרדי מעוצב בהם מופיעים שניים או שלושה גוונים דומיננטיים לכל היותר. כמובן, שכלל זה אינו חל על משרדים בהם קיימת חשיבות לצבעוניות.
  5. היחשפו לכמה שיותר טרנדים בעולמות העיצוב המסחרי – לפני שאתם מחליטים על כיוון עיצובי כזה או אחר לפריטי הריהוט המשרדי, אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר סגנונות עיצוב וטרנדים מובילים מהשנים האחרונות בעולמות העיצוב המסחרי עם דגש על עיצוב של ריהוט משרדי. חשיפה זו תאפשר לכם לקבל השראה בנוגע לסגנון העיצוב המועדף עליכם ואף להסתייע בשירותי עיצוב בהתאמה אישית לכל אותם פריטי ריהוט משרדי מעוצב הנחוצים לכם. את ההשראה תוכלו לקבל ממגזינים מקצועיים בענף עיצוב פנים, אתרי אינטרנט של חברות העוסקות ומתמחות בייצור ריהוט משרדי בארץ ובחו"ל וכדומה.
  6. רכשו את כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם מבית עסק אחד – לרכישה המרוכזת במקום אחד יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי גם בבחירת הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר מבין מספר אופציות וגם בכל הנוגע לשירות ולאחריות המוענקת לכם.
  7. הקפידו על רכישת ריהוט המספק נוחות מרבית לעובדים הנדרשים לעשות בו שימוש יומיומי – מעבר לחשיבות העיצובית של פריטי הריהוט אותם אתם רוכשים לסביבת המשרד או לריהוט עם פתרונות אחסון למשרד, קיימת חשיבות עליונה בכל הנוגע לרווחת העובדים, ולכן, חשוב ומומלץ לרכוש פריטי ריהוט משרדי מעוצב אשר תוכנן ויוצר על פי עקרונות ארגונומיים המספקים נוחות מרבית לכל פריט ריהוט משרדי. מערכות ריהוט נוחות ופונקציונאליות לסביבת העבודה משפרות את התפוקה היומית של העובד ומונעות כאבים באזורי גוף שונים העלולים להיווצר כתוצאה מישיבה ממושכת על כיסא משרדי לא נוח.
  8. הסתייעו באנשי מקצוע – עיצוב משרדים היא משימה מקצועית מאתגרת גם עבור מעצבי פנים, ולכן, מומלץ וחשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שאתם בוחרים את הסגנון העיצובי של פריטי הריהוט.
  9. בדקו היטב את אופן התחזוקה והניקוי של מערכות הריהוט – על מנת ליהנות מהאיכויות הנלוות לפריטי ריהוט משרדי מעוצב, קיימת חשיבות לתחזוקן על הצד המקצועי ביותר, ולכן, חשוב לבדוק באיזה חומרי ניקוי מומלץ לעשות שימוש.
  10. בדקו את היקף האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה – בדקו מה האחריות כוללת ומהי תקופת האחריות המוענקת לכם. בנוסף, אנו ממליצים לכם לא לוותר על שירותי התקנה מקצועית וקבלת אחריות על ההתקנה.
דילוג לתוכן