ריהוט משרדי יוקרתי – בשביל המשרד שלך

נכנסים למשרד חדש? משפצים או משדרגים את המשרד הקיים? זה הזמן לדעת הכול על האפשרויות העומדות לרשותכם למטרות אבזור המשרד בריהוט יוקרתי ופונקציונאלי המותאם לצרכי סביבת העבודה.

סוג ואופי הריהוט באמצעותו תאבזרו את סביבת העבודה המשרדית, ישפיעו גם על נראות המשרד והתדמית אותה אתם רוצים ליצור וגם על תפוקת עובדי המשרד לאורך זמן. לפיכך, תכנון קפדני של אבזור המשרד באמצעות ריהוט משרדי יוקרתי, יסייע גם לכם ליצור סביבת עבודה נעימה ותומכת המתאמת לכל צרכי העבודה היומיומיות, וכל זאת מבלי לפגוע בערך העיצובי – תדמיתי של המשרד והתדמית העסקית אותה אתם רוצים לשדר.

בחירת ריהוט יוקרתי למשרד – כיצד?

בחירת ריהוט משרדי יוקרתי חייבת להיעשות בהתאם למספר מאפיינים כלליים מקדימים כגון:

  • גודל המשרד
  • אופן חלוקת המשרד לחללי עבודה
  • מספר עמדות העבודה הנחוצות לכם בכל חלל עבודה
  • אופי המשרד וסוג העבודה המשרדית המתבצעת בו
  • הסגנון העיצובי הכללי בו בחרתם לצורך עיצוב סביבת המשרד

וזאת בנוסף למאפיינים הקשורים לאיכויות פריטי הריהוט אותם אתם רוכשים.

5 טיפים חשובים לבחירת רהיטי יוקרה לסביבת המשרד

  1. ערכו רשימה של כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם וזאת בהתאם לכל אחד מחללי העבודה הבאים בסביבת המשרד: מטבחון משרדי, חדר ישיבות, עמדות עבודה, פינת קפה, עמדת המתנה וכדומה.
  2. הגדירו מראש את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם – הגדרה מדויקת של מסגרת התקציב, תאפשר לכם לרכוש את מערכות הריהוט שבאמת נחוצות לכם ובכך תימנע מכם רכישה של פריטים חסרי תועלת עבורכם.
  3. בצעו את הרכישה באופן מרוכז ובמקום אחד מוביל בתחום – רכישה מרוכזת של מערכות ריהוט למשרד, תאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות שירות מרכזים וביניהם: אחידות עיצובית בין מספר מערכות ריהוט שונות, מחיר כולל על כל עסקת הרכישה, מועדי אספקה אחידים, אחריות מקיפה על כל מערכות הריהוט אותן רכשתם וכדומה.
  4. בדקו את איכויות הפריטים אותם אתם רוכשים וזאת בהתאם לחומרי הגלם מהם הם מיוצרים, עמידותם ונוחות השימוש בהם.
  5. הקפידו על התאמה קונספטואלית – בחירת ריהוט משרדי יוקרתי חייבת להיעשות בהתאם לסגנון העיצובי הכללי של המשרד ובהתאם לאופי וסוג הפעילות המשרדית. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לרכישת פריטי ריהוט בעלי קו עיצובי אחיד (קונספט) המותאם לתדמית אותה אתם רוצים לשדר.

כיצד מייצרים תדמית עסקית באמצעות מערכות ריהוט?

הסגנון העיצובי של מערכות הריהוט אותן אתם רוכשים לסביבת המשרד, משפיע במידה ניכרת על האווירה המשרדית והתדמית העסקית שלכם, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמת הסגנון העיצובי לסוג ואופי העבודה המשרדית. ריהוט משרדי יוקרתי המתאפיין בעיצוב טרדני ואופנתי יכול להתאים למשרדים בהם עובדים חבר'ה צעירים ו/או משרדים שתחום עיסוקם המקצועי קשור ליצירתיות, חדשנות וכדומה. מנגד, פריטי ריהוט משרדי יוקרתי המתאפיינים בעיצוב קלאסי יותר, יכולים להתאים למשרדיהם של בעלי מקצועות חופשיים כגון: רואי חשבון, עורכי דין וכדומה.

מהו ריהוט ארגונומי ומדוע חשוב לעשות בו שימוש?

ריהוט ארגונומי הוא ריהוט משרדי יוקרתי שבמסגרת הליך ייצורו הושם דגש מקצועי על נוחות השימוש בו וזאת לצורך רווחת העובד/ת העתיד לעשות בו שימוש מתמשך. ריהוט מסוג זה כולל בתוכו את כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם לסביבת המשרד, החל מכיסאות או שולחנות מנהלים וכסאות מחשב, דרך שולחנות מחשב ושולחנות עבודה ועד לכונניות ופריטי אחסון נוספים המיועדים לסביבת העבודה המשרדית. מחקרים בתחום התעסוקה מוכיחים כי שימוש מתמשך במערכות ריהוט ארגונומיות משפרות באופן משמעותי את תקופת העובדים ואף תורמות לצמצום ומניעה של פגיעות גוף שונות העלולות להתרחש בסביבה המשרדית.

רכישת פריטי ריהוט משרדי יוקרתי אשר תוכננו על פי עקרונות ארגונומיים, תאפשר לעובדי המשרד ליהנות ממערכות ריהוט המותאמות למבנה גופם ומשקלם ואף תמנע מהם עייפות במהלך יום העבודה. החשיבות ברכישת פריטי ריהוט ארגונומי נובעת מהעובדה ששימוש במערכות ריהוט אשר אינן מותאמות לרווחת העובדים עלולה לגרום להם לכאבי גב וצוואר, כאבי כתפיים ואך לפגיעה בלתי הפיכה בעמוד השדרה.

כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר פריטי ריהוט משרדי יוקרתי אשר תוכננו, עוצבו ויוצרו מראש על פי עקרונות ארגונומיים המסייעים רבות לרווחת העובדים הנדרשים לעשות בהם שימוש קבוע ומתמשך מדי יום.

דילוג לתוכן