ריהוט משרדי מעוצב – 3 טרנדים מובילים בענף

ריהוט משרדי הוא הגדרה כוללת לכל סוגי פריטי הריהוט המצויים בכל סביבת עבודה משרדית, החל משולחנות עבודה ומחשב, דרך כסאות מנהלים וכסאות מחשב ועד לאבזור נלווה כגון: כונניות, מדפים, חדרי אחסון, עמדות קבלה, עמדות המתנה וכדומה. כאשר מדברים על ריהוט משרדי מעוצב מדברים על פריטי ריהוט מעוצבים אשר הושקעה בהם מחשבה יתרה בכל הנוגע לתכנון הסגנון העיצובי. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב על שלושת הטרנדים המובילים בתחום ריהוט משרדי מעוצב.

טרנד מספר 1: ריהוט משרדי מעוצב בהתאמה אישית

כיום, תחום הריהוט המשרדי, מאפשר לבעלי העסקים שביניכם, ליהנות ממבחר עשיר ואיכותי של  פריטי ריהוט  מעוצבים אותם ניתן להתאים באופן אישי לקו העיצובי המועדף עליכם ולפרמטרים נוספים כגון: גודל המשרד ואופן חלוקתו, סוג העבודה המשרדית המיושמת במקום, מספר עמדות העבודה הרצויות לכם וכדומה. ריהוט משרדי מעוצב בהתאמה אישית מלאה נחשב לאחד מהטרדנים המובילים בתעשיית הריהוט המשרדי. טרנד זה נובע לנוכח הצורך של בעלי המשרדים השונים לייחד את סביבת העבודה המשרדית שלהם ובתוך כך להתאים את כל פריטי הריהוט לצרכי העבודה השוטפת. בין יתר פריטי ריהוט משרדי מעוצב בהתאמה אישית, תוכלו למצוא: עמדות עבודה אישיות, מחיצות אופן ספייס,  חדרי ישיבות מאובזרים במערכות ריהוט מעוצבות, עמדות קבלה והמתנה מאובזרת בפריטי ריהוט מעוצבים ועוד.

טרנד מספר 2: ריהוט מעוצב אשר תוכנן ויוצר בהתאם לעקרונות ה-ארגונומיה (הנדסת אנוש)

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי עסקים ומשרדים שמים דגש רחב על איכויות פריטי הריהוט אותם הם רוכשים לצרכי אבזור סביבת העבודה המשרדית ולא רק על פי המראה העיצובי של הפריטים, כאשר ריהוט משרדי מעוצב יכול להיות גם ריהוט איכותי אשר תוכנן בהתאם לעקרונות ה-ארגונומיה שהיא למעשה תחום הנדסת אנוש העוסקת בין היתר בקשר שבין חפצים לאנשים. משרדים המאובזרים בריהוט אשר תוכנן ויוצר בהתאם לעקרונות ארגונומיים הם משרדים בהם מתרחשים פחות תאונות עבודה (מוכח מחקרית) ומשרדים בהם קיימת תחלואה נמוכה בכל הנוגע לעובדים המתלוננים על כאבי ראש, כאבי גב וכדומה. ריהוט ארגונומי לסביבת העבודה המשרדית כולל כיום את כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם, החל מכיסאות או שולחנות מנהלים, דרך כסאות ושולחנות לחדרי הישיבות ועד למערכות ריהוט לאבזור חדרי עבודה וכדומה.

חשוב לדעת: מחקרים מוכיחים כי שימוש בפריטי ריהוט ארגונומי מסייע רבות למניעת פציעות עבודה ומחלות עבודה בקרב העובדים הנובעים כתוצאה מישיבה מתמשכת על גבי מערכות ישיבה לא נוחות.

טרנד מספר 3: מערכות ריהוט עם פתרונות אחסון בילד אין

טרנד נוסף בתחום הריהוט המשרדי המעוצב הוא מערכות ריהוט המגיעות עם פתרונות אחסון מובנים. מערכות ריהוט אלו נועדו לצרכי ניצול מיטבי של שטח המשרד והן מיועדות בעיקר למשרדים בגודל קטן – בינוני בהם קיים הכרח בניצול מיטבי של גודל המשרד.

מערכות ריהוט המשלבות בתוכן פתרונות אחסון מובנים כוללים בין היתר שולחנות עבודה עם תאי מגירות, שולחן ישיבות עם תאי אחסון, מערכות מדפים תלויות המאפשרות ניצול מיטבי של רצפת המשרד ומערכות ריהוט נוספות בהן קיימים תאי אחסון בסדרי גודל שונים.

רכישת ריהוט משרדי מעוצב – מה חשוב לדעת?

לאחר שהצגנו בפניכם את שלושת הטרנדים המובילים בתעשיית הריהוט המשרדי המעוצב, זה הזמן להתמקד בשאלה חשובה שמעסיקה לא מעט בעלי משרדים ומעצבי פנים: מה חשוב לדעת כאשר רוכשים ריהוט משרדי מעוצב? התשובה לשאלה זו מחייבת אתכם להתמקד במספר פרמטרים מרכזיים כגון:

  • איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט – ריהוט משרדי בדומה לריהוט הביתי חייב להיות מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים על מנת שהוא יוכל לשרת אתכם לאורך זמן, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתייחסות נקודתית לאיכותיות חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי הריהוט.
  • עלויות הרכישה, ההובלה וההתקנה – אי אפשר להתייחס לשאלת מה חשוב לדעת כאשר רוכשים ריהוט משרדי מעוצב מבלי להתייחס לנושא המחיר, ולכן, כאשר אתם רוכשים ריהוט משרדי חשוב לבדוק מספר ספקים ולבצע השוואת מחירים ביניהם וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מצד אחד את מוצרי הריהוט האיכותיים ביותר ומצד שני לבדוק את סדרי הגודל של המחירים בשוק.

מעבר לכך, חשוב להתייחס גם לטיב האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

דילוג לתוכן