לכל החדשות

האם מגיפה יכולה לשנות את מקום העבודה באופן קבוע?

אנו יודעים שכאשר עובדים יחזרו למשרד הדרך בה הם עובדים לא תחזור למצב הרגיל.
מעטים העובדים שירגישו בנוח להיות במקום העבודה במשך שמונה שעות תמימות וחברות רבות יאמצו לוח זמנים עבודה מגוון. אך למי שמחליט לחזור למשרד, חשוב להבין כיצד מקום העבודה שלך צריך להשתנות כדי לשמור על בטיחותם ושמחתם.

1. התאמה אישית
ממשרדים בודדים ועד גופי תאורה לבקרת טמפרטורות ועוד, ההתאמה האישית תהיה בולטת במקום העבודה המודרני החדש. כעת אנו מודעים יותר ויותר לסביבתנו ואנחנו מעדיפים לשמור את הדברים שלנו לעצמנו. זה אותו דבר לגבי עמדת העבודה שלנו.

אם אינך יכול להרשות לעצמך משרדים בודדים עבור העובדים שלך, ודא שיש לך לפחות כמה חדרי ישיבות בודדים או חדרים פרטיים שבהם אנשי הצוות יכולים למצוא פרטיות. אם העובדים חולקים ציוד או כלי עבודה אחרים, חשוב על השקעה בחפצים אישיים עבור כל עובד. זה נכון לגבי ציוד למטבח, כולל כוסות וכלי אוכל.

2. רווחה
מלבד הרווחה הפיזית של העובדים שלך, רווחתם הרגשית מעולם לא נפגעה יותר. חזרה לסביבת עבודה לאחר COVID פירושה שהחברה שלך צריכה לאמץ אסטרטגיות עיצוב הקשורות לבריאות כדי לתמוך בכוח העבודה שלך. התמקדו ביצירת איזון נכון בין שיתוף פעולה ופרטיות, הוספת ריהוט ארגונומי בכל מקום אפשרי ויצירת מקומות שלישיים נחוצים לעובדים להתנתק ולהירגע .

3 . חיבור
הרחקה חברתית יצרה צורך גדול יותר בחיבור ממה שיכולנו לדמיין. בעוד שמשרדך צריך לנקוט בהנחיות הרחקה חברתית ופתרונות ריהוט המקלים על ההתרחקות בין עמיתים לעבודה, העיצוב שלך עדיין צריך לטפח סוג כלשהו של חיבור בין משרדים. זה אמנם נראה לא אינטואיטיבי, אך פגישות הזום ושיחות הוועידה הווירטואליות שכולנו ניהלו מפגישות אותנו. המשך ביצוע צ'ק-אין יומי, שבועי או חודשי עדיין צריך להתקיים גם כאשר העובדים חוזרים למשרד. יתכן ואלו כבר לא פגישות של שעה, אלא עדכונים מהירים שבהם כל הצוות שלך יכול לחלוק את הניצחונות וההתמודדויות שלהם. בכל הנוגע לפריסת המשרד שלך, יישום שטח משותף עדיין חיוני לעובדים, למרות שמרחב זה ישמש עם הנחיות הרחקה חברתית בפועל.
התשובה חיובית – מגיפה עשויה לשנות לצמיתות את מקום העבודה כפי שאנו מכירים אותו. אך ההבדלים עשויים להוסיף יותר פונקציונליות, שיתוף פעולה ושקיפות למשרד שלך. חשוב על השינויים הנחוצים בעת החזרת מקום העבודה כחיוביים ולא כשליליים. מכיוון שהקפדה על הדברים הקטנים תעבור דרך ארוכה למורל הצוות.

 

בלוג
SPACE IT

תוסף נגישות