לכל החדשות

SPACE IT ביריד צבע טרי 2023

צבע טרי, יריד האמנות והעיצוב של ישראל, מתקיים מדי שנה מזה למעלה מעשור בתל אביב, לבו הפועם של שדה התרבות הישראלי. היריד קם על מנת לשמש נקודת מפגש מזמינה בין הציבור הרחב, לבין אמניות ואמנים ישראלים, ומושך מדי שנה קהל סקרן ומעודכן של למעלה מ- 40 אלף מבקרים.
מטרת היריד היא לקרב בין קהל צמא לתרבות לבין הקהילה היצירתית, לאפשר לציבור הרחב להכניס אמנות ועיצוב הביתה, ולהזרים משאבים לשדות האמנות והעיצוב המקומיים. צבע טרי נהנה משיתוף פעולה מצד מוסדות אמנות מובילים מהארץ ומהעולם, ומהווה מוקד משיכה לשוחרי אמנות מכל רחבי העולם.
בשנים האחרונות התרחבה תערוכת צבע טרי מאמנות בלבד לתחום העיצוב. השנה החלטנו ב-SPACE IT שזהו המקום הנכון, לחשוף לראשונה את היצירות שלנו בתחום ולהזמין את האדריכלים שלנו להשתתף בתהליך היצירה המרגש.
MAKEWORKPLAY סדרת שולחנות משרדיים, בהשראת סדרת כדי האלומיניום Kadim של המעצבת מיקי מן קרמה עור וגידים בשיתוף פעולה מרתק עם המעצבת דרורית קפלן מנהלת הפיתוח של SPACE IT

MAKEWORKPLAY הופכת את הכדים ל"אבני משחק", היוצרים מבנה בעל חוקיות הנדסית, המאפשר יצירת אינספור שולחנות. כל שולחן אישי וייחודי. החיבור המקומי חוזק ע"י פלטה צבעונית "ים תיכונית" המקנה לאלומיניום מראה חרס האופייני כל כך לארכיאולוגיה המקומית.

שם הסדרה הוא משחק בפני עצמו המסמל את האיזון המשולש בין תעשיה, עיצוב
ולקוח. במקום בו ריבוי שולחנות מאיים להפוך למונוטוני ומעייף נולד יער שולחנות
קסום, כשהאדריכל, הופך לשותף מלא ליצירה .
במהלך היריד שהתקיים בין ה 31/5 ל 4/6 ביקרו אותני עשרות אלפי אנשים והתגובות היו נלהבות. אלפי תגובות ברשתות ומאות ביקושים לסדרה החדשה!
כמו כן נבחרנו כאחת מ 10 תחנות החובה בכתבה מחמיאה במיוחד במגזין ווינט.
אירוע האדריכלים שקיימנו בששי בבוקר במהלך היריד היה חוויה נוספת ויוצאת דופן
שהפגישה בינינו ובין כ 150 אדריכלים ומעצבים שהם קהל לקוחותינו האהוב.

בלוג
SPACE IT

תוסף נגישות